Ratiños de biblioteca
As novas da escola do Sartal
Mostrando entradas con la etiqueta
corpo
.
Mostrar todas las entradas
Mostrando entradas con la etiqueta
corpo
.
Mostrar todas las entradas
viernes, 19 de octubre de 2012
Vaia caras!!!
Ola a tod@s.
Estamos estudiando as partes do corpo e,
en concreto, as partes que temos na cara.
Velaí o resultado...
de Alba
de Alejandro
de Alex
de Breixo
de Breogán
de Carla
de Elia
de Iria
de Kevin
de Maryam
de Rodrigo
sábado, 6 de octubre de 2012
Aprendemos as partes do corpo...cantando
sábado, 5 de noviembre de 2011
Estes son os nosos retratos
Este Lim é para traballar o corpo
Entradas antiguas
Inicio
Suscribirse a:
Entradas (Atom)